onsdag 11 mars 2009

om mig själv

EMIL ANDERSSON



2009


Namn:Emil Andersson
Längd:174 cm

Vikt:71 när jag tävlar 68-69kg

Vilopuls:
Maxpuls:
Född (var?): mölndal

Uppväxt: mölndal (hällesåker)

Bor nu: hällesåker
Yrke: skola
Mål med min cykling: att få köra som proffs. och köra för jag tycker det är kul.
Favoritcyklist:
Favoritlag cykel: team
colombia high road
Efter cykelkarriären: jobba

Familj: mamma och pappa och 2 bröder och 1 syster
Idrotter: cykel
Moderklubb: MCK (Mölndals cykel klubb)
Meriter cykel: 1 sm guld 2 sm silver lag. och

Meriter övriga idrotter:
Favoritfrukost:- weetabix
Favoritmiddag:- pasta och köttfärssås
Dricker: maxim vatten och mjölk
Gillar att göra när ledighet från cykel: träffa min tjej och vara med kompisar
Kör: cykeln som är på bilden
Lyssnar på: rock/metal
Favoritfilmer: slumdog millionaire
Favorit TV-program: one tree hill
Favoritspel: -
Sover: med min tjej. om inte det sover jag på sidan
Skrattar åt: det mesta som vanligt vis inte är roligt
Bästa egenskap: är förstående och väldigt envis
Sämsta egenskap: blir lite irriterad ibland
Tycker om: cykel och min tjej. och att raka benen med per och anton
Bra på att: säga nej till saker för att träna och gör aldrig något dumt
Ogillar: sånna som tror sig vara bättre än andra
Trivs: med cykel min tjej och kompisar.
Minns: när jag vann linje sm i Söderhamn . och när jag blev ihop med min tjej
Favoritpryl: cykeln


detta e min cykel då med tränings hjul på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar